pondělí 1. dubna 2013

Velikonoce na sněhu

Ahoj,
na začátek Vám chci popřát hezké Velikonoce. My máme Velikonoce na sněhu. Je tady 40cm sněhu :D. Proto jsem vzala foťák a šla jsem něco vyfotit. Mám pro Vás docela dost fotek, tak doufám, že Vás to neunudí :D. máte taky sníh?
















17 komentářů:

  1. pěkný pejsek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tobě taky krásné Velikonoce! Mě ten sníh štve.. To jsem ještě nikdy nezažila :D My naštěstí máme jenom 15 cm... Jinak fotíš krásně, a ten pes je rotomilounkééj :)! Na mě už přišli 4 kluci :D Hrůza :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Si piš že máme sníh ale né tolik :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, máme tady taky sníh, ale nemáme ho tolik. :D Pejsek je roztomilje. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nám ten zatracený sníh polámal strom :D U nás je trochu více sněhu a úplně mě to štve. By mě zajímalo, jak půjdu zítra do školy :DD . Jinak ti přeju hezké Velikonoce, ať tě kluci vypleskají ! :D
    P.S. Máš hezkého psa:)

    Zdraví, Wall:)

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě taky krásné velikonoce:) A jo sníh tu máme:// A máš hezkého pejska:)

    OdpovědětVymazat
  7. Tobě taky pěkné Velikonoce.
    Jo, my máme taky sníh, asi tak nějak, jako vy. Počasí si popletlo Vánoce a Velikonoce :D

    OdpovědětVymazat
  8. Se sněhem jsme na tom podobně :D tak veselé velikonoce!! :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. wów!to teda koukám!!u nás teda sníh není,ale tohle,to je nemožný :/. hlavně že na vánoce nesněžilo. No ale i tak, užij si velikonoce :).

    OdpovědětVymazat
  10. 40cm. je u nás normálka... naštěstí tu moc sněhu není ;)

    OdpovědětVymazat
  11. U nás je taky sníh, ale o hodně méně. Ale sněží... pořád. Hezké fotky :)

    OdpovědětVymazat
  12. u nás je taky sníh, fakt strašný..
    tobě taky hezké velikonoce:)

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké velikonoce? Spíš Vánoce :D jinak u nás tsrašnýho sněhu :(

    OdpovědětVymazat
  14. páni, vy tam máte sněhu! to my máme jen lehký poprašek :D
    jinak máš moc hezkýho pejska :))
    Velikonoce? U vás Vánoce :DD

    OdpovědětVymazat
  15. Máte tam hodně sněhu :D my tu máme tak možná 1 cm :DD

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj no u nás je taky asi 40 cm sněhu..Předevčírem sem šla spát a byla uplne zelená tráva.Na druhý den sem se vzbudila a bylo uplně moc sněhu a sněžilo pak celý den bez přestání..
    Jako dneska duben a je tolik sněhu..No to snad není normální.
    Ale vypadá to, že si to tvůj pejsek užívá, mimochodem je moc krásný.To mému psovi se to taky moc líbí ale je to pudl, takže na nohy vždycky nachytá plno snéhových kuliček a dneska měla jedna dolkonce průměr asi tak 10 cm..
    No jinak krásné fotečky

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné fotky!Taky máme hodně sněhu!
    Připadá mi to jako Vánoce a ne Velikonoce...

    OdpovědětVymazat