úterý 2. dubna 2013

Biosilk hedvábná péče

Určitě jsem už slyšeli o olejíčku od Biosilku a nebo od CHI. A pro ty, kteří o něm dneska slyší poprvé, jsem si připravila recenzi na olejíček od Biosilku.
  Když jsem o této péči slyšela poprvé, rozhodla jsem se, že ji prostě musím vyzkoušet. Skočila jsem si proto do Douglasu a tuto péči v objemu 15ml jsem si pořídila za krásných 60Kč. Můžete si jí pořídit i ve větším balení (50ml-202Kč, 150ml-357Kč, 350ml- 664Kč). A pokud nemáte Douglas po ruce, můžete si Biosilk objednat na webové stránce biosilk.cz

A co říká krabička?
  Když jsem tento olejíček vyzkoušela poprvé, nebyla jsem z něj nějak unešená. Vlasy byly normální, jak kdybych použila péči s marockým olejem od Avonu a navíc se mi zdálo, že mám konečky spíše suché, než abych je měla vyživené. 
  Ale když jsem tento olejíček použila podruhé, byla jsem z něj překvapená. Vlasy jsem měla krásně hebké, lesklé a voňavé. Co mě překvapilo je to, že si po tomto oleji nemusím dávat sprej s tepelnou ochranou, protože tato péče chrání vlasy před žehlením, kulmováním i fénováním.
  Péče má poměrně hodně olejovitou konzistenci. Voní, jako kdybych vyšla právě od kadeřnice (hezky). Uvidím, jak dlouho mi 15ml balení vydrží, protože mám dlouhé a husté vlasy. Ale pokud máte vlasy kratší, tak vám toto balení jistě takový měsíc až dva vydrží.

Takže kdybych to měla shrnout, určitě bych Vám tuto péči doporučila. Vlasy se po něm lesknou, jsou krásně hebké a krásně se rozčesávají. A pokud se bojíte, že by jste vlasy měla mastné, tak se bojíte zbytečně. Ovšem, musíte s ním opatrně. Kdyby jste si dala velké množství, asi by to nedopadlo dobře.

7 komentářů:

  1. O tomto olejíčku jsem nikdy neslyšela. Podle tvé recenze mě velmi zaujal, takže možná objednám a vyzkouším ;)

    OdpovědětVymazat
  2. O olejíčku jsme nikdy neslyšela, jedině až teď :D Ale určitě vyzkouším. Ale až ho někde uvidím. Z netu ho objednávat nebudu :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem o něm slyšela a přemýšlela jsem jestli si ho nekoupit. Přesvědčila jsi mě :D co nejdřív si pro něj zajdu!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já s ním osobní zkušenosti nemám a ani ho zetím zkoušet nechci... Mám jiné přípravky na vlasy, které mi na 100% vyhovují a nic nového nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám určené, které mám pořád, ale něco nového bych zkusit mohla :)Mamka měla těch 150ml, taky jsem to zkusila a z vlasama se nic nestalío, ale je mi jasné, že po jednom nebo dvou umytí to fungovat nebude že, ale možná to zkusím, velice pěkně si to tu popsala :) Díky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super recenze. Já třeba na reklamy v televizi nedám, ale když to někdo napíše, takovou recenzi, tak už začnu přemýšlet o tom, že si to koupím. A po tvé recenzi o tom opravdu přemýšlím :D!

    OdpovědětVymazat