pondělí 11. února 2013

Food

Ahoj,
 dneska vám budu dělat trošku chutě :D, připravila jsem si pro vás post s fotkami jídla. Všechno jídlo jsem nesnědla sama (jenom ty jahody). Doufám, že se budou líbit. A na konci je i fotka, která k tématu nepasuje, ale líbila se mi, tak jí sem dám. A jak se máte?
 Děkuji vám za krásnou návštěvnost. Skoro 300 lidí za týden :) (pondělí: 34, úterý: 32, středa: 28, čtvrtek: 39, pátek: 35, sobota: 64, neděle: 62, Celkem: 294)


Smažáky, happy meal, kokosová káva a jablečný džus


Smažáky

Kokosové latte

Hranolky

Logo McDonald´s

Jahody

Jahody

Něco málo z nákupů

27 komentářů:

  1. Určitě ses pořádně napapkala závidím :D Já osobně v mekáči jím pouze hranolky, pití, kuřecí nugetky, zmrzku, chickenburger, sladkokyselou omáčku a nějaký saláty jinak smažáky a takový to moc ne. Taky mi chutná to crispy ikdyž teď jsem ho dlouho neměla. Mně se zdá že pořád něco nového nakupuješ (nic ve zlém) ale musíš mít asi velký šatník :)

    OdpovědětVymazat
  2. Panebože, ještě jednou uvidím fotky mekáče a zemřu....na abstinenci :-D Nejvíc mi tam chutnají nugetky, cheeseburger, a twistry :-)

    Kožená bunda je z Camaieu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No sakra, miluju McSmažák.. mám na něho strašnou chuť! A ty jahody.. aa:D Kokosvé kafe jsem ještě neměla, ale může chutnat zajímavě, asi si ho někdy objednám:)
    Nákupy by se mi už taky hodily.. ale vidim to až na konec února/začátek března:/:D

    OdpovědětVymazat
  4. Noo, nějak jsi mi chutě neudělala :D ani jedno z toho nejím :D
    Ale nákupy - mohlo by být ukázané, co sis koupila, to bych možná dostala chut :)) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě si celkem chutě teda udělala.. :DD Hm.. :3 Je ten smažák dobrej? Já jsem si ho chtěla dát, ale nějak jsem na něj neměla chuť, tak jsem si dala normální hamburger :D:3! Jinak určitě přidej fotky nákupu, jednotlivého oblečení! (y)

    OdpovědětVymazat
  6. hmm tak dík mno...sice jsem trochu nemocná ale teď mám chutí že bych se přežrala:Ddík...jinak přidej fotky co sis koupila nebo to aspoň napiš!!!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ooo Mekáč :DD Jinak pěkný blog ;))

    Mad Emilly

    OdpovědětVymazat
  8. jediné,co mě z tohohle článku zaujaly jsou jahody:D!

    OdpovědětVymazat
  9. Jinak kokosová káva? Tu bych ráda ochutnala. To jsem nevěděla, že jí v MC mají :D

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky jsou krásné :)) Měkáš moc nemusím,ale ty kafe jsou tam dobré :)

    OdpovědětVymazat
  11. jééééé smažáky!! :D nejdřív jsem si myslela, že to jsou burgery, ale jsem potěšená že nejsou, páč burgery fuj :D já třeba v mekáči žeru jedině McWrap :DD a to kokosový latte bych moc ráda ochutnala :D může být dobrý:), ale je mi líto, že v českých mekáčích ještě není Bubble Tea, kterej v německých mekáčích je už od minulýho léta :)

    OdpovědětVymazat
  12. Momentálně jsem v "hubnoucí fázi", takže bych okamžitě snědla půl McDonaldu:)))

    OdpovědětVymazat
  13. tyjo, dala bych si nějaký hambáč:DDD

    OdpovědětVymazat
  14. Toto mi fakt nerobí dobre na moju diétu :D

    http://vintageroses-domi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. ten mekac me teda vubec nelaka:DD Ale ty jahudky..mnam :)

    OdpovědětVymazat
  16. mekáče jsem neměla ani nepamatuju, ale dala bych si, jak to vidím:-D

    OdpovědětVymazat
  17. já mám raději kfc než mekáč:) a ty jahody vypadají skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  18. mmm! diky tobe jsem dostala chut na jahody
    a ten mekac taky nevipada zle:D (ale kfc forever!)

    OdpovědětVymazat
  19. Jahody vypadají lákavě, ale McDonnaldu opravdu neholduji .-)

    OdpovědětVymazat
  20. ahoj, zapoj se do mé valentýnské giveaway a vyhraj doplňky zn. Stradivarius! :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/2013/02/valentines-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  21. Na jídlo z fastfoodů nejsem! :/
    Ale ty jahody bych sežrala hned! :D

    OdpovědětVymazat
  22. hranolky z "Mekáče" a jahody bych si klidně dala :))

    OdpovědětVymazat