úterý 2. července 2013

Instagram

Ahoj,
tak jsme napsala opět po dlouhé době. Články se mi přidávat nechtělo a ani jsem neměla na blog čas. Možná se k blogu opět vrátím, kdy jsou ty prázdniny :). A jak si užíváte volno? Máte už nějaké plány? Nedávno jsem si založila instagram, tak pokud chcete, můžete se kouknout zde. Máte instagram? Klidně napište do komentářů a já se ráda podívám :). Hezké prázdniny.



5 komentářů:

  1. Já jsem zatím instagramu nepodlehla, ale myslím, že to dlouho trvat nebude a též podlehnu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. co se týče těch lodiček, tak vím :) ty jsem nedostala k narozeninám, ale koupila si je sama. Jsou normálně od vietnamců :)
    instagram je super věc, jen na to nemám mobil :/

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.instagram.com/ekyna taky se můžeš podívat, když se ti bude chtít:D hned jak budu na mobilu tak dám follow:) a follow dávám i na blog, máš super články

    OdpovědětVymazat
  4. Instagram jsem si nedávno založila :D ale moc často tam nepřidávám, jen když si vzpomenu :)
    http://instagram.com/ketfl

    OdpovědětVymazat