čtvrtek 7. února 2013

Tělový krém s vanilkou Avon

 
Tento krém jsem chtěla vyzkoušet kvůli vůni s vanilkou. Když jsem ho otevřela poprvé nádherně voněl (a voní doteď) po vanilce. V Avonu ho můžete sehnat okolo 150Kč. Balení má 200ml a jsem s tímto výrobkem spokojená. Ale teď už k "podrobnější" recenzi.
 
 
Jeho konzistence je poměrně hustá, ale dobře se roztírá a rychle se vsakuje. Co mě ale zklamalo je to, že po namazání je kůže taková ulepená. Když se s ním namažu večer, ráno mám pokožku hebkou, hydratovanou a voňavou po vanilce. Nevím, jestli je určena pro suchou pokožku, ale pro normální pokožku jistě doporučuji. Na zimu je ideální. K tomuto krému si můžete koupit také peeling.
 

11 komentářů:

  1. Hmmm..zajímavé :) Třeba někdy vyzkouším...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůně vanilky nemusím, ale líbí se mi. Njn to jsou skoro všechy tělové krémy které znám po kterých je kůže lepkavá. Pěkná recenze :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám s vůní vanilky od avonu sprchový peeling a voní božsky :)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá skvěle :)



    PS: Zvu tě k sobě na valentýnskou giveaway:
    http://bloggerandbeautifullife.blogspot.cz/2013/02/love-love-love.html

    OdpovědětVymazat
  5. Z této řady od avonu jsem měla tělový sprej a taky voněl moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tělový krém bych potřebovala.. A ještě s vanilkou! Jůů! :3 Závidím ti ho.. Možná si ho koupím, když ho seženu. :)) 150 Kč mi nepřijde zas tak hroznéé :))! (y).

    OdpovědětVymazat
  7. Já se ničím takovým nemažu. Jen v létě krémem, abych se nespálila a v zimě jen sprcháč. :D Ale určitě musí být dobrý a hlavně krásně vonět, miluju vanilku. :)

    OdpovědětVymazat
  8. podobný jsem měla voní vážně nádherně <33

    OdpovědětVymazat
  9. mám podobný z Vánoční edice :) má úplně dokonalou strukturu...

    OdpovědětVymazat
  10. vypadá skvěle, škoda jen, že mám krému plno :)

    OdpovědětVymazat