pondělí 4. února 2013

Random post

Ahoj,
dneska mám pro vás jenom fotky. Uvažovala jsem o new in, ale nakonec přidávám fotky. Dneska půjdu zase na nákupy, tak bych to možná potom shrnula do jednoho postu. A kdy máte jarní prázdniny?

Moje oblíbené hodinky

Sbírka visaček


TicTac

Rozkvetla mi orchidej

Konečně jsem si koupila kožešinovou vestu (z Tally Weijl)

Kožešinová vesta

11 komentářů:

  1. moc hezky oblečení fakt sexýý a moc krasnej blogspot :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Super oblečení:) Tu vestičku ti závidím, já ji nikde nemůžu sehnat. Nechceš se vzájemně sledovat?

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :)! ty hodinky jsou hezké, ikdyž na hodinky moc nejsem a vůbec je nenosím.. Ty je nosíš? :) (y) Jinak ten "kožich" je taky pěknej :3 :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty hodinky jsou moc pěkné :)
    Ten tictac jsem ještě neměla, ale asi ho ani chutnat nebudu-ty růžový mi nechutnají :D
    A ta vesta je nádherná :)) ikdyž né moje barva :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vestička je super! :) Nevíš, jestli mají i v jiných barvách?

    OdpovědětVymazat
  6. Hodinky jsou boží.. :O Krásné fotky :) Vestička je pěkná,ale mě nesluší :D Už jsem se na ni taky dívala :)

    OdpovědětVymazat