pátek 8. února 2013

New in

Ahoj,
 dneska přináším článek o tom, co jsem si koupila za poslední dobu. největší radost mám z vesty z Tally Weijl, kterou jste mohli vidět jak v random fotkách tak i v outfitu. Dále pak mám radost ze svetrů z Tally Weijl V sobotu se chystám jít zase na nákupy, tak uvidíme, co si odvezu :).

Celý nákup

Svetřík Reserved

Svetr Tally Weijl

Detail svetru

Svetr z Tally Weijl

Plyšová šála z Tally Weijl

Kožešinová šála z New Yorkeru

Šála z New Yorkeru

Řetízek z C&A

Sada z Tally Weijl
 
Líbí se vám spíše fotky, kdy je oblečení pověšené na věšáku
a nebo když je složené na stole?

14 komentářů:

  1. spíš pověšené, je pak lépe vidět :)
    moc pěkné svetříky <3

    OdpovědětVymazat
  2. Pověšené jsou hezčí :) Jde to víc vidět. A ten šedý svetr z TW je boží! o_o !! A ta sada taky! :) Pěkně jsi nakoupila :))

    OdpovědětVymazat
  3. Po jarňákách musím jít taky na nákupy. Ten svetřík mám podobný šedivý a černý. řetízky moc nemám ráda, ale ta poslední sada z Tally Weijl tak je hrozně pěkný ♥

    OdpovědětVymazat
  4. PÁNI! ty máš fakt dost dobrý kousky:O

    OdpovědětVymazat
  5. Ta plyšová šála je krásná.... Taková by se mi taky líbil. Miluji svetříky :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké :D svetry mám ráda a to mi připomíná, že bych si měla jeden koupit, ale nemám peníze :(

    OdpovědětVymazat
  7. Hrozně se mi líbí ty řetízky :).A závidím ti ty svetry také bych si chtěla nějáký koupit :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ty svetříky jsou krásný, hlavně ten šedej:)
    A ta bílá šála je úžasná! Možná si ji koupím, strašně se mi zalíbila. Určitě je v ní teplo:)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné věci! :O Ty máš pořád něco nového, jak tak koukám :D
    Ty šály jsou krásné, já mám kruhovky jenom dvě a ty tvoje jsou nádherné... myslím, že se po někom budu opičit. :DDD
    Nejvíce se mi líbí 3. svetřík z TW :)

    OdpovědětVymazat
  10. RE: A hory už si nijak neužívám, teď jsem přijela domů. :D Ale bylo to tam skvělý ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělý věci! :)
    Ty šály jsou nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  12. tyjo ten šedý svetr je božšký:)

    OdpovědětVymazat
  13. o super nakupy. Mne osobne sa viac páčia fotky oblečenia, ked je fotené priamo na tele. Vyzerá to lepšie a človek to može lepšie zhodnotit.

    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat