pátek 1. února 2013

Spring outfits

Ahoj,
 tak se zase po měsíci ozývám. Neměla jsem čas přidávat články na blog, protože jsem se musela učit, aby vysvědčení dopadlo co nejlépe a dopadlo. Jsem s ním spokojená :). A co vy a vysvědčení?
 Zítra bych chtěla přidat recenzi, tak se můžete těšit. A jak si užíváte pololetní prázdniny? Navazují vám hned na to i jarní a nebo budete chodit do školy a pak až jarní?













 
Je jich trošku víc :).

5 komentářů:

  1. a teď jsi mě dostala - nevím který outfit chtít jako 1.

    OdpovědětVymazat
  2. máš super blog...Nejvíce se mi líbí hned ten první outfit. Ty ostatní outfity jsou samozřejmě taky moc pěkné, ale mě se prostě líbí nejvíce ten první outfit. :D Jarní a letní outfity se mi líbí snad ze všech nejvíce. Moje kamarádka teď nosí něco mezi zimním a jarním outfitem.

    OdpovědětVymazat
  3. No jsou moc pěkné ten růžovýua ten modrý ta modrá je dost výrazná a to se mi líbí ! Dále ten stím tygrem wow ten je boží . Ten první se mi moc nelíbí . Moc se ti povedly zejména ten rlžový ten se mi hrozně líbí je barvný ! Máš hrozně krásný blog !

    OdpovědětVymazat
  4. tie outfity so proste skvelé!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasa moc krasny blog to jses bozi
    Outfity miluju proste jsou nadherne
    Jinak moc leginy a ta vesta super """"""""""""
    >/D

    OdpovědětVymazat