úterý 1. ledna 2013

Silvestr

Ahoj,
dneska Vám přináším fotky ze včerejšího Silvestra. Fotky jsem nejdříve točila jako video přes okno a potom jsem z videa udělala fotky, tak proto jsou některé rozostřené. Doufám, že se Vám budou i tak líbit. Však piště do komentářů :). A co zítra, jdete do školy a nebo máte ještě prázdniny?













17 komentářů:

  1. Hezký fotky :) Tady ty rachejtle byli snad od 4 :D My jdeme do školy až příští pondělí. Máme ředitelský :P

    OdpovědětVymazat
  2. pekné fotky :) do školy idem až osmeho

    OdpovědětVymazat
  3. My máme ještě ředitelské volno :D Ale ty fotky jsou nádherné a i přes to že jsou některé rozostřené tak jsou pěkné ;)

    OdpovědětVymazat
  4. My máme naštěstí zítra ještě prázky :33. A fotky jsou celkem pěkné - vím, jak je těžké vyfotit ohňostroj :D. E.

    OdpovědětVymazat
  5. My jdeme do školy až 7.ledna :33 - ředitelský volno! Mě se ty fotky hrozně líběj :O! Asi, jak jsou 'rozostřený', nebo jak se tomu říká :D:D!? Jinak, ty fotky jsou focené přes okno? :O Vůbec to tak nevypadá! ;)) Povedli se ti! :3 Adele Violet.♥

    OdpovědětVymazat
  6. já točila videa protože fotky byly v hodně špatné kvalitě :/

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou povedený :) Mě nenapadlo to fotit, mrzla jsem venku a držela plastovej kelímek s pitím :D
    Já mám zítra prázdniny, ale ve čtvrtek už jdu do školy :/

    OdpovědětVymazat
  8. Páni užasný fotky:O to mě to vždycky vyfotilo čmouhu a nebo jsem to vubec nestihla:x:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ideme až 8ho :) Pekné fotky!

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju ohňostroj:) a já jdu ve čtvrtek nééé:-D

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne fotky :) aj ja som fotila ohňostroj :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky :)
    Ohňostroje jsou super! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Máš krásné fotky a taky desing :)) Kdybys mohla tak udělala bys mi ho? :)) Týna*

    OdpovědětVymazat
  14. Ta 3. od zhora je krásná! :)

    OdpovědětVymazat