sobota 2. února 2013

Bio kokosový olej- zázrak na vlasy?

 Na tento olej jsem narazila na internetu, když jsem hledala oleje na vlasy. Četla jsem na něj dobré recenze a proto jsem se ho rozhodla vyzkoušet. Koupila jsem ho v DM za 75Kč. balení má 100ml. Větší balení 300ml se dá sehnat v DM asi za 180Kč (ale nejsem si jistá). Dá se použít jak na vaření, tak i jako krém na obličej a nebo jako zábal na vlasy. Dokonce s ním můžete i masírovat.
 
  Když si ho koupíte, nelekněte se, že je olej tuhý. Tekutý bývá při teplotě okolo 26°C. Když ho chci použít, vezmu fén a zahřívám ho, tak dlouho, dokud není tekutý. Vůně oleje je klasická kokosová. Když jsem i ho poprvé koupila, byla jsem z té vůně nadšená, ale když jsem si ho dala druhý den na vlasy a měla jsem ho tam celý den, vůně mi přišla otravná.
 
  Je vhodný na suché a poškozené vlasy, má je totiž regenerovat. Já jsem na vlasech nepoznala téměř žádný účinek. Vlasy nemám suché (jenom trošku konečky), tak asi proto. Vymývá se snadno a vlasy nejsou po něm mastné, takže se nemusíte bát. Ráno si o dám na vlasy a vlasy poté zabalím do potravinové fólie a večer si ho vymyji 2krát šampónem a poté použiji kondicionér. Můžu říct, že se po něm krásně rozčesávají vlasy a konečky nejsou moc vysušené, jinak jsem žádné účinky nevypozorovala.
 
 Můžete ho použít i místo krému. Dobře se vstřebává a je výborný na suchá místa. Když mám v zimě popraskané ruce, je to hotový zázrak.
 
Máte zkušenosti s tímto olejem? Používáte na vlasy olej?

16 komentářů:

  1. na poprvé mi pomohl, ale pak už jsem žádné změny neviděla :(:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda těmhle olejům a krémům nevěřím, jeden jsem jednou použila, myslím, že Pallette, nebo něco takového, a měla jsem totálně zničené konce vlasů, bylo tam napsáno "vmasírujte do vlasů včetně konečků, tam nejvíce". Nedala jsem tam tunu, ale přiměřené množství a můžu říct, že na druhý den jsem si to napochodovala k holičce. Tyhle přírodní jsem ještě nezkoušela, takže nemůžu říct. :)) Ale teď mám takovou olejovou směs od Pantene a jsem nadmíru spokojená, takže to jde asi o to, jaká značka nám vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já doma nemám nic takového. :D:D Myslím, že mám suché vlasy. Přemluvím mamku. Prosímtě jaká je to značka? Pokud jsem to nepřehlédla v článku. :DD Ale kokos mi moc nevoní. Já spíše nějaké ty "kytky" nebo víš jak to myslím... ))

    OdpovědětVymazat
  4. Já se toho bojím , protože jsem si jednou dala nějaký olej a od tý dobyy se mi strašně rychle mastí vlasy.. :(( To mně naštvalo..Mám vlasy docela taky suché. možná že to vyzkouším , ale nejsem si jistá jestli by to pomohlo ..

    OdpovědětVymazat
  5. S olejem mám jen špatný zkušenosti a nepoužívám ho páč se mi po něm hrozně mastí vkasy a mám je takový úlízlý :/

    OdpovědětVymazat
  6. Oleje na vlasy nepoužívám... Kamarádka s oleji na vlasy moc dobré zkušenosti nemá, takže já oleje na vlasy nevyhledávám, ani si myslím, že nepotřebuji.. Moc kvalitní vlasy teda nemám, ale oleje nepotřebuji. :)) Ale kokos mi voní, takže by to mohlo být ok, kamarádka má nějakou divnou vůni, takže fuj.. radši bych ten kokos :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to zajímavě, ale tohle nepoužívám, takže to nemůžu posoudit. Ale možná to někdy zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten bych tak moc chtěla.. spapala bych ho! :D

    OdpovědětVymazat
  9. To je zajímavé, škoda že se mi hodně mastí vlasy :O Jdu si prohlédnout další články!

    OdpovědětVymazat
  10. Zkušenosti s ním nemám, mě stačí šampon pro obarvené vlasy :) Ale vypadá zajímavě!;) určitě skvělý nápad na dárek:)

    OdpovědětVymazat
  11. Já moc krémy nepoužívám ani kondicoinery já mám až mco velký objem když si to umyji kondiconérem tak ,,Afro" L.

    OdpovědětVymazat
  12. Doma ho nemám,ale už delší dobu uvažuji o koupi. Musím ale do DMka který nemám zrovna nejblíž. :D Až se tam dostanu určitě si ho koupím na moje konečky :)

    OdpovědětVymazat
  13. tak o tomto jsem nikdy neslyšela, ale podle mě se to podobá strašně jednomu "balzámu" co má máma. a taky se po tom strašně dobře rozčesávají vlasy :) :D

    OdpovědětVymazat
  14. chodím do DM celkem často, ale nikdy jsem ho tam neviděla :D já suché vlasy nemám, spíše naopak, takže pro mě by asi nebyl moc vhodný :) ale kokosovou vůni miluju, mám kokosový krém na ruce i balzám na rty:D

    OdpovědětVymazat
  15. do DM obcas chodim..nikdy jsem si ho nevsimla...dobra vec

    OdpovědětVymazat
  16. Kokosový olej je to nejlepší co si na vlasy může člověk dát. Má neskutečné množství živin a skvěle hydratuje.. záleží ale taky na tom jakým způsobem se aplikuje a na jak dlouho.
    Na celý den bych si vlasy do fólie určitě nebalila, je to zbytečné až bych spíš řekla přehnané. Jak se říká "všeho moc škodí". Takže v závěru může mít takový zábal opačný efekt, než o jaký jsi stála.

    OdpovědětVymazat