neděle 3. února 2013

Moje péče o vlasy

Nejdříve bych řekla, že mám vlasy dlouhé po pas a husté. Nemastí se mi, ani je nemám suché spíše jenom konečky. Vlasy si myji 2krát týdně. Vlasy si také nežehlím, nekulmuji a ani nebarvím. Jenom si je jednou z týden vyfoukám. A předem se omlouvám, za kvalitu fotek. Fotila jsem je teďkom narychlo ráno mobilem a ještě k tomu je zataženě.

Péče před umytím
 
Bio kokosový olej- tento olej používám o víkendu před umytím. Recenzi si můžete přečíst zde. Olej si dám na vlasy ráno, zabalím do igelitu a večer si ho smyju. Asi se budete divit, ale vlasy se mi po něm nemastí. Koupila jsem ho v DM za 75Kč. Můžete si koupit i větší balení.

Šampón a maska
Šampón s marockým olejem Avon- s tímto šampónem jsem velmi spokojená. Obsahuje marocký olej, který vlasy vyživuje a navíc je nemastí. Vlasy jsou po umytí hebké, krásně se lesknou a úžasně voní. Šapmón má příjemnou vůní, cítím v něm jablíčka. Má 250ml a stojí kolem 100Kč.
 
Maska na vlasy full repair 5 Elseve- tuto masku mám už dlouho a pořád mi tam ještě něco zůstalo. Místo kondicionéru používám masku na vlasy a nemůžu si stěžovat, že bych měla vlasy bez objemu a mastné. Stojí kolem 150Kč.
 
     Péče po umytí
Regenerační spreje na vlasy Elseve, Gliss Kur- tyto spreje moc nepoužívám. Přes týden si je stříknu do vlasů, aby voněly. Kdysi jsem tyto spreje používala po umytí, protože šly po nich vlasy rozčesávat. Elseve jsem navíc měla jako sadu k masce (můžete vidět nahoře) a šampónu. Tyto spreje stojí kolem 100Kč.
 
Olej na vlasy s marockým olejem Avon- s tímto olejem jsem naprosto spokojená. Používám ho po umytí vlasů. Vlasy jsou po něm krásně voňavé, hebké a skvěle se rozčesávají. Vlasy si rozdělím na polovinu a do každé poloviny si nanesu jednu kapku tohoto olejem. A stejně jako šampón voní po jablkách. A pokud se bojíte, že by vám vlasy mastil, bojíte se zbytečně :). Stojí kolem 130Kč.
 
Vlasový styling

Uhlazující krém na vlasy Studio Silk&Gloss- tento krém jsem si koupila kvůli tomu, aby mi z vlasů nelítaly takové ty krátké vlásky. Když jsem ho použila na suché vlasy, vlasy byly po něm slepené a měly takovou "krustu".Když jsem ho použila na mokré vlasy, vlasy byly v pohodě a nemastily se. Má i tepelnou ochranu a má se používat společně s žehličkou. Já ho používala s fénem a vlasy byly po něm hebké. Moc ho ale nepoužívám. Stojí také kolem 130Kč.



Sprej na ochranu vlasů před teplem Balea- tento sprej jsem si koupila kvůli tomu, že mi došel ochranný sprej od Got2b a chtěla jsem vyzkoušet něco nového. Vlasy si fénuju jednou týdně a před každým fénováním používám tento sprej. Vlasy nejsou po něm vysušené a jsem s ním spokojená. Stojí 55Kč.

13 komentářů:

  1. péči o umytí mám podobnou :) jen jinou barvu, miluju tu vůni:D!
    hezky se o vlásky staráš :))

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě ty vlasy máš krásné :)Já si je občas taky vyfénuju.Až mě to lechtá do vlasů

    QQQQQQQQQQQQQQQQQ

    OdpovědětVymazat
  3. Vzhledem, že to studuji, tak ti můžu dát radu, zkus si na konečně udělat balzámový zábal - naneseš štetcem na barvení nebo rukou balzám, nahřeješ v mikrovlnce mokrý ručník, dáš si jej na hlavu a přes ručník natáhneš igelit .. necháš působit cca 20 minut a pořádně opláchneš, nebo ještě olivový olej pomáhá . Jinak přípravků mám taktéž plno :-D A ty co máš ty, jsou dobré :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj no tak já to mám s vlasy stejně jako ty-husté,velmi dlouhé,nežehlím ani nekulmuji.A já si je ani nefénuji.Jinak z těch přípravků mám ten od GLISS KUR ale mám růžovou vodu v tom (ty máš oranžovou) a minulý rok sem měla takový kondicionér v černém obalu.
    No jinak ty dlouhé vlasy už mě ale trochu štvou tak se nechám ostříhat asi tak o 15cm (vlasy mi stejně dorostou) a ještě sestříhat (sestupně) Jinak máš hezký blog a článek je taky velmi pěkný.
    Barča ♥ - www.trendworld.blog.cz , www.pes-dasty.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Heh já mám normálně husté vlasy ale asi jen po ramena :D A uvažuju o tom že o ně začnu pečovat já to tet jen tak ledabyla umyju protože bydlíme u jedné protivné babky no to je nadělší vysvětlování a byli by jsme moc dlouho v koupelně je hrozná ! No ale brzy se přestěhujeme do našeho domečkua tam si nakoupím prostě všechny možný kondiconéry atd Tak určitě tvůj typ využjiji . Lia

    OdpovědětVymazat
  6. Tak já měla vlasy asi do půlky zad, ale musela jsem si ostříhat konečky (ala holička vidí konečky jako polovina mých vlasů), takže mám teď vlasy kousek pod ramena. Pečuju o ně především přírodními šampony, hodně dobrá je značka Henna, určitě doporučuji :) Vlasy pak krásně voní a jsou ozdravené :) Pak samozřejmě bezoplachové péče GlissKür, a různé další (pantene oleje..) :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám taky husté vlasy,ale jenom po ramena. Ten kokosový olej musím vyzkoušet. Ikdyž se mi vlasy trochu mastí tak si ho zkusím dát jenom na kořínky ty mám strašně suchý. Určitě zkusím ten tvůj šampón a tu Balea proti teplotě mám taky a ten Loreal taky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám vlasy také husté ale mám je do čtvrtky zad. Kokosový olej vyzkouším protože se mi vlasy hodně často mastí. Ale nemám toho tolik co ty mám jen šampón, balzám a jsem happy :D

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám vlasy celkem řídké a krátké po ramena ;) Celkem se mi i mastí, používám stejnej přípravek od Avonu, o kokosovém oleji slyším poprvé :O

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, já mám vlasy tak po ramena... Já osobně dávám přednost Pantene, jechž existuje nespočet druhů. Mastné vlasy po nich taky nemám a také v péči o vlasy bych zahrnula kondicionér. Také je oblíbený takzvaný "rozčesávač" všem, kterým se vlasy těžce češou. Mám odzkoušený ;) Jinak hezký blog

    OdpovědětVymazat
  11. No, vidím že se o své vlasy staráš moc pěkně. :) Já mám vlasy asi do půlky zad a nepotřebuju je nijak zvlášť překkrémovávat a přemaskovávat, já mám jenom takový suprový šampón a k tomu kondicionér a to mi stačí. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Masku na vlasy jsem ještě nezkoušela :O podívám se po ní v obchodě :) Já mám vlasy husté a dlouhé, ale docela rychle se mi mastí :/

    OdpovědětVymazat
  13. Fíha, docela dobře se o svoje vlasy staráš. Já mám vlasy pod ramena a už několikrát barvení, ale nemyslím si, že bych je měla v njákem hrozném stavu. Sice si je barvím, jednou za dva měsíce, někdy dožehluju a kulmuju, ale mě na mou péči stačí jenom šampon s výživou. Ale jinak pěkný a dost obsabující článek:)

    OdpovědětVymazat