neděle 10. února 2013

Báze pod oční stíny

Bázi pod oční stíny jsem už dlouho hledala a konečně jsem jí našla v katalogu Avonu. Stála 139Kč a balení má 3 gramy. Ale nevím, jestli se do těch 3 gramů počítá i nádobka, ve které je báze uložená a nebo jenom samostatná báze. Báze je totiž malá, ale vydrží dlouho, protože stačí jenom trošku a oční stíny drží dlouho a neslévají se do linky.

Nevím, jestli je i více odstínů, ale já mám tuto bázi v odstínu light beige. Oční stíny jsou potom výraznější, vydrží 4-5 hodin a neslévají se v linku. Aplikace báze není nijak složitá, ovšem až jí bude málo, tak nevím, jak jí budu z takové malé "skleničky" lovit. Zatím jí nanáším prstem, ale uvažuji, že bych si koupila štěteček. Konzistence je krémová až pěnová a dobře se roztírá.
 
 
Máte nějaké zkušenosti s touto bázi? Používáte bázi pod oční stíny?

14 komentářů:

  1. Zkušenosti s tím vůbec nemám, jelikož jsem to ještě ani neviděla :-D . A nepoužívám. Nepoužívám totiž ani stíny :D .
    P.S. Hezký blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdá se, že je to fakt dobrý :D ale stíny nepoužívám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já s tím zkušenosti nemám, slyším to poprvé :D Nic takového nepoužívám, protože se nemaluji :D Ale až se začnu malovat, tak si na to vzpomenu :D

    OdpovědětVymazat
  4. stíny používam občas ale nepotřebuju tohle..a nechci utrácet za kosmetiku to já spíš za hadříky:DDjinak tvuj blog se mi moc nelíbí...

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to zdá že to je dobrýý :) ale nepotřebuju to, mě stačí když mám jenom stíny :)

    OdpovědětVymazat
  6. Týjo, tak o té jsem neslyšela. Jinak štěteček doporučuji si koupit, já štětečky nikdy moc nepoužívala, ale pak mi je kamarádka doporučila a od té doby mám štěteček skoro na všechno a nic nenanáším prsty. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře ale já vůbec nepoužívám kosmetiku takže bohužel :(.

    OdpovědětVymazat
  8. zkušenosti s ní nemám, ale bázy jsem sháněla a tahle vypadá moc dobře:)

    OdpovědětVymazat
  9. Já si oční stíny nedávám, takže pro mě je to zbytečné. Možná že až budu chtít nějakou tak si koupím tuhle.Myslím že štěteček na to by byl lepší ale koukám že to jde nějak i tím prstem :). Tenhle octín by šel i mě :D:).

    OdpovědětVymazat
  10. Já se moc nemaluju. Ale vážně krásný (fotky:DD). Až budu větší tak se obrátím zde. I za tu cenu by to šlo... Já bych radši ten štěteček používala i když prstem by to asi taky šlo.DD

    OdpovědětVymazat
  11. Já si oči nějak extra nemaluju jen řasenku a někdy tužku, takže tohle pro mě moc není. Mně stačí oční báze od essence od 30,- Kč, když potřebuji stíny, ale pěkná recenze. Tenhle odstín by šel i mně ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Už dlouho sháním bázi, asi vyzkouším tuto:)

    OdpovědětVymazat
  13. no vidíš :D
    ale som zde :D

    S tímhle zkušenosti nemám, nepoužívám ani oční stíny :D :)

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj,podobnou bázi také mám ale ne od Avon:) no jinak hezký blog.

    OdpovědětVymazat