pondělí 31. prosince 2012

Christmas random

Ahoj,
dneska přidávám takové vánoční fotky. Fotila jsem je včera narychlo, tak doufám, že se i tak budou líbit. Užijte si Silvestra a přeji vám šťastný nový rok :).

Světýlka

Svíčka

Baňka

Světýlka na stromečku


Zvoneček
Zvoneček

Barborka

Rozkvetla nám Barborka


Cukroví


17 komentářů:

  1. fotky se mi líbí, hlavně ta svíčka :)
    i ty si užij Silvestra a šťastný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, nejlepší je ta svíčka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Také se mi nevíc líbí svíčka... jinak pěkné fotky ;)) užij si Sivestra

    OdpovědětVymazat
  4. Nejhezčí jsou ty první dvě fotky! :)! Hrozně se mi líbí to světýlko, vždycky chci taky vyfotit, takhle jakoby 'mázlé' světlo, ale nikdy se mi to nepovedlo jako tobě. ;)"! Taky si užij Silvestr a šťastný nový rok 2013 :*

    OdpovědětVymazat
  5. wow, so nice photos! Love it all! Happy New Year!:)

    OdpovědětVymazat
  6. příde mi, že teď máš hodně kvalitní fotky ;)
    ty první 2 se mi líbí nejvíce ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Vždyt jsou kvalitní ty fotky
    moc se mi líbí Svíčka a Světýlka:D
    Sarah

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasný! Nejvíce se mi líbí ty poslední fotky. :)
    Jakým foťákem fotíš? :)

    OdpovědětVymazat
  9. jéé ty jsou dokonaléé! :) já se dneska budu pokoušet fotit ohňostroj :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké fotky! To cukroví vypadá skvěle! Taky si to dneska moc užij, měj se krásně a šťastný nový rok!:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty zvonečky jsou krásné..
    a tím cukrovím si mi nahnala totální chutě.. nejspíš skočím do ledničky si něco sladkého vzít :D

    OdpovědětVymazat
  12. ty vado...fotis moc hezky...taky obcas fotim..co mas za fotak?

    OdpovědětVymazat
  13. Fotky jsou fakt povedený:)
    šťastný nový rok i tobě!

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou profesionální. Zvoneček je pěkný a to cukroví určitě chutný.

    http://pragstyl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat