neděle 30. prosince 2012

New in: December

Ahoj,
po dlouhé době se zase ozývám. Uvažuju, zda mám být na blogu a nebo na blogspotu. Kdyžtak mi můžete poradit dole v komentářích. A jak se máte? V pátek jsem byla na nákupech a koupila jsem si pár věcí. Tak si užívejte poslední dny prázdnin a mějte se fajn :).









9 komentářů:

  1. za mě určitě blogspot :) blog mi nevyhovoval.. ale je to hlavně na tobě!
    nakoupila sis hezky, ničemu nemůžu nic vytknout - líbí se mi hlavně ten pruhovaný svetřík

    OdpovědětVymazat
  2. blog blog blog blog blog blog blog! :D

    ten první svetr je užžžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. blog,blog,blog!! :D

    Ten první svetr luxus! ♥ a to pátý tričko taky ♥

    OdpovědětVymazat
  4. pre mňa určite blogspot, bloggerky sú tu vyspelejšie ako na blog.cz ale ide o to čo ti vyhovuje viac každému niečo iné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pekne vecicky:) .....a urcite blogspot:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné věci :))
    a řekla bych, že blogspot :))

    OdpovědětVymazat
  7. měla jsem radši blog a než jsem si na blogspot zvykla...ale ted jsem s blogspotem moc spokojená,a věci jsou parádní hlavně jednoduchý pruhovaný nátělník :)

    OdpovědětVymazat