sobota 24. listopadu 2012

Random fotky

Mám tady pro vás zase nějaké random fotky. Vyfotila jsem je už před 2 týdny, ale nechtělo se mi psát články. Mockrát vám děkuji za 55 pravidelných čtenářů :). A jinak jak se máte? Nakupujete už dárky na Vánoce? Listopad máme skoro u konce, rychle utekl nemyslíte :D?











11 komentářů:

  1. krásné fotky :) taky miluji Granko hvězdičky ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Si fakt skvělá fotografka:)
    Moc se mi to líbí i tvuj blog je velmi pěkný (y)
    Ještě se tu někdy zastavím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky :) Ta s tím grankem je dost povedená :) A ty náušnice taky :D

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu super fotky:)
    Dostala jsem chuť na Pribináčka :D
    A ty první 2 fotky jsou luxusní, jinač se mi líbí ale opravdu všechny!
    Máš na focení talent =)

    OdpovědětVymazat
  5. supr fotečky :)
    ty doplňky se mi moc líbí!
    listopad utekl sakra rychle - ještě nemám jediný dárek

    OdpovědětVymazat
  6. miloučké fotky :) ten magazín z d&m mám strašně ráda :) a pribiňářková tyčinka je nejlepší vanilková! :)

    OdpovědětVymazat
  7. roztomilé fotky :) Dárky už nakupuji, snad zítra zase nějaké pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj já jsem vám akorát chtěla říct že na mém blogu je giveaway:
    http://thesimonablog.blogspot.cz/2012/11/vanocni-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  9. krásne fotky

    PLS FOLLOW ME BLOG: http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat