sobota 10. listopadu 2012

Rozhovor s Annette Krubner

Nedávno jsem oslovila módní bloggerku Anette Krubner, jestli bych s ní mohla udělat rozhovor. Jsem ráda, že nebyla proti a chtěla bych jí poděkovat, že se přidala k pravidelným čtenářům :). Její blog můžete nalézt zde. Asi většina z vás jí zná a kdo by jí neznal, možná bude vědět o koho jde, když řeknu, že má svůj magazín ANNETTE. Tak co? Už víte o koho jde? Chtěli by jste i další rozhovory s bloggerkami?

Mohla by ses čtenářům krátce představit?
Jsem šestnáctiletá bloggerka Annette, která se zajímá o svět módy a ve volném čase tvoří online magazín ANNETTE, který je zaměřený na bloggerky, módu, trendy, kosmetiku, zdravý životní styl a na rozhovory s osobnostmi a bloggerkami - nově se mi podařilo oslovit Miss World 2012 Lindu Bartošovou, tak se na rozhovor můžete těšit do prosincového čísla: 30.11. Kromě toho jsem poměrně cílevědomá, pracovitá, miluji kávu od Starbucks, jídlo, nákupy, rodinu a svého přítele :).
 
 
Máš úspěšný blog. Věděla jsi na začátku založení blogu, čeho chceš dosáhnout?
 Řekla bych, že ani ne. Založila jsem ho z důvodu toho, že jsem chtěla ukázat svou tvorbu širšímu publiku - recenze na kosmetiku, focení módy a tak. Jsem moc ráda, že se můj blog celkem chytil, moc si toho vážím!
 
Četla jsem, že by jsi chtěla prodávat svůj magazín ANNETTE. Už jsi přemýšlela, o tom, kolik by měl stránek, kdy by mělo vyjít první tištěné číslo a kolik by stálo?
 Určitě :) Těch počet stránek bych viděla jako teď, od padesáti do šedesáti. S cenou jsem také uvažovala, a docílila jsem k názoru tak okolo šedesáti korun.
 
Ví tvoje okolí o tom, že máš blog?
Ti nejbližší ano, ale ti kolem mě ani nevím, spíše bych řekla, že ano.

 
Měla jsi více blogů a nebo tento je tvůj první? 
 Měla jsem jich nespočet. Nejprve to začalo před šesti lety, kdy jsem si na Blog.cz založila svůj první blog " O všem ". Pak následovali celebrity, hra The Sims 2/3, ale kolem třináctého roku jsem začala uvažovat o módě. To jsem si založila svůj první blog o právě o módě a pak následoval annette-vogue.blog.cz. Na blogspotu se pohybuji něco přes rok a půl a zatím mě nejvíce baví - má své kouzlo, milé bloggery, více možností. Ale blog na blog.cz mám spíše na psaní článků o parfémech, špercích a kosmetice :)
 
Jaký je tvůj nejoblíbenější a nejdražší kousek ve tvém šatníku?
Tak to opravdu netuším. K nejoblíbenějšími bych volila asi své faux leather black pants, které miluji! Hodí se ke všemu a jsou mi nejvíc pohodlné :) Nejdražší kousek opravdu netuším :)
 
Máš krásnou postavu, věnuješ se nějakému sportu?
Tak to děkuji moc! Abych řekla pravdu, nevěnuji. Miluji jídlo, miluji sladké a hlavně slané! Je to hrůza, ale je to tak. Ale samozřejmě, že se snažím stravovat zdravě, ale když prostě mám chuť tak si sem tam něco dopřeji. Rozhodně ale miluji lososa.. všechny ryby kromě kapra dá se říct. Miluji také saláty - mozzarelový je můj nejoblíbenější a také zbožňuji těstovinový salát, který děla přítel :) Vraťme se k sportu: Já moc nesportuji, ale za to se snažím denně cvičit
 
Máš nějaký zaručený recept ke kráse?
Udržovat si zdravou životosprávu, klidně si občas dopřát sladkého nebo slaného, myslet pozitivně, spát aspoň osm hodin, odličovat se poctivě každý den a aspoň dvakrát týdně si zacvičit :) To je má teorie, ale každému vyhovuje něco jiného :)
 
Kolik času trávíš denně v koupelně?
Tak to je individuální. Třeba když si žehlím vlasy, tak to je minimálně půl hodina, protože jich mám tolik, že to dřív opravdu možné není :)
 
 
Víš, čím sis získala tolik pravidelných čtenářů tvého blogu a magazínu?
Tím si nejsem tak jistá, to bych se spíše měla zeptat jich :) Možná tím, že se snažím denně přidávat příspěvek, sem tam vyfotím outfit - což teď musím obnovit - a možná i magazínem ANNETTE :)
 
Nejenom že máš krásný blog, ale také krásné fotky. Upravuješ je ještě v nějakém programu?
Děkuji moc! Fotky upravuji v Instagramu - http://followgram.me/annettekrubner - ale většinou také ve PhotoScape.
 
 Poznávají tě lidé na ulicích? Jak na to reaguješ?
Nestalo se mi to, že by mě hned oslovil, jestli to náhodou nejsem já. Ale spíš se mi to stává tak, že mě někdo zahlédne a pak mi napíše mail nebo na Formspring, jestli jsem to náhodou nebyla já :) Těším mě to, že se mě dá na ulici " poznat " :) Ale tak možná mě poznávají, jen se ostýchají a to opravdu nemusí :)
Děkuji ti za rozhovor a přeji ti hodně úspěchu při tvorbě dalších článků.
Já také děkuji za rozhovor a tobě také přeji mnoho úspěchů s blogem :)
 
 

18 komentářů:

  1. další rozhovory by byly prima :)
    Annette je neskutečná kočka!

    OdpovědětVymazat
  2. Neznala jsem, tak děkuji za představení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěknej rozhorvor.Moc se mi líbí tvé
    rozhrovory.Děláš je přes web a nebo s
    snima sejdeš a píšeš si to a pak to sepíše na blog??

    OdpovědětVymazat
  4. popravdě jí moc neznám, ale vypadá příjemně a je příjde mi i zajímavá svým vzhledem a postavu má opravdu krásnou - pěknej rozhovor ;) a jsem pro další rozhovory

    OdpovědětVymazat
  5. wow...hezký fotky ;)...a vypadáš dobře,mile,příjemně a hezké oblečení ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím že její blog je asi hodně slavný že?:D Ale já ji vůbec neznám:OO Určitě se na její blog podívám:D

    OdpovědětVymazat
  7. Neznám ji, ale vypadá že je fajn. I ten její blog je takový.. pěkný :D
    Má úžasnou postavu :O

    OdpovědětVymazat
  8. Má užasnou postavu..:O A blog má také pěkný..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš pěkný blog a rozhovor je fajn...A ona určitě má taky krásný blog už podle toho jak vypadá :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ona je nejlepší.. její časopis je uchvatnej! závist! :)

    OdpovědětVymazat
  11. má tak úžasnou postavu! :O jinak,chtěla jsem jít na učňák,obor fotograf s maturitou,ale když jsem zjistila,že tam choděj samý debilové,co si kradou věci,tak jsem si to rozmyslela.:D

    OdpovědětVymazat
  12. Můj styl to není ale tobě to náramně sluší))

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojte já jsem vám akorát chtěla říct že na mém blogu probíhá giveaway....
    http://thesimonablog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  14. Annettte magazín čtu hrozně ráda :-)

    OdpovědětVymazat