neděle 4. listopadu 2012

Pečuj o své vlasy

Každá z nás chce mít zdravé a krásné vlasy, sepsala jsem proto pár rad a tipů co používám, jak se o vlasy starám apod. Možná vám článek pomůže :)

Mytí vlasů- a začneme hned u mytí hlavy. Vlasy si před mytím pročeš, zbavíš se tak laků, gelů, tužidel a jiných přípravků. Nejdříve si šampón vetři do rukou a trochu ho jakoby rozetři. Stačí malé množství šamponu. Já si myji vlasy 2krát. Nejdříve šampon moc nepění a po druhém umytí už začne pěnit. Taky se vlasy nemyj každý den. Pokud se ti vlásky nemastí stačí 2-3 týdně. Po umytí je zbytečně nedrhni ručníkem, vlasy jsou po umytí křehké. Vodu z vlasů lehce vymačkej. A pokud si chceš vlasy rozčesat, použij hřeben se širokými zuby a opatrně je od konečků rozčesávej, aby jsi je nepoškodila.

Masky, olejíčky, zábaly- jednou týdně použij masku nebo zábal na vlasy. Já používám masku od Elseve Full Repair 5. Jsem s ní spokojená a  vlasy nezatěžuje. Po každém umytí používám také olejíček na vlasy z Avonu, po kterém se vlasy lesknou, krásně rozčesávají a vůbec se nemastí. Olejíček i masku dávám pouze na délku vlasů, nikoliv ke kořínkům. Pokud nemáš doma žádnou masku, můžeš si jí vyrobit doma. Na internetu najdeš spoustu receptů. Mezi známe masky patří maska z olivového oleje, který vlasy hydratuje a oživí je.

Žehlení, fénovaní, kulmování- před každou tepelnou úpravou používej ochranný sprej. Vlasy se tolik nenamáhají a jsou chráněny před teplem. Pokud jde o fénovaní, já si nechávám volně uschnout vlasy. Žehličku a kulmu používám jen výjimečně. Jsem se svými vlasy spokojená.

Rozčesávání vlasů- stojíš před zrcadlem a snažíš se rozčesat své vlásky, ale nějak ti to nejde? Použij kondicionér ve spreji. Já používám od Gliss Kur balzám ve spreji. Vlasy se po něm dají krásně rozčesat a navíc se lesknou a voní.

Čištění kartáčů a gumiček- pravidelně si čisti kartáč a gumičky. Nejdříve si z kartáče, hřebenů a gumiček odstraň vypadané vlasy a poté je umyj. Napusť si vlažnou vodu a přidej do ní trošku šamponu. Poté v něm  "vyper" svoje gumičky apod. a na konec je umyj studenou vodou. Je to tak jako by sis myla vlásky :).

Pravidelné zastřiháváni konečků- měla by sis pravidelně každých 6 týdnů. Vlasy se tak zbaví nehezkých, roztřepených konečků a také se oživí. A pokud se ti nechce ke kadeřnici, můžeš poprosit kamarádku a nebo mamku, aby ti konečky zastřihly. A pokud jseš odvážná, můžeš si vlasy zastřihnout sama.

Nech si rozpuštěné vlasy- pokud si každý den děláš drdoly, copky apod.,vlasy se zbytečně lámou. Nech si vlasy jen tak rozpuštěné. A pokud bys je chtěla něčím oživit, můžeš si dát do vlasů sponku s květinkou a nebo si na noc zaplést copánky.

Doplněk stravy- v lékárně seženeš různé doplňky stravy. Já používám obyčejný B komplex. Obsahuje vitamíny B, které zabraňují vypadávání vlasů, zlepšují kvalitu a nebo třeba zpomaluje šedivost vlasů :).

22 komentářů:

  1. užitečné rady :) není nad to,si je stále opakovat
    super článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek, máš překrásné vlasy, ta délka :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré a užitečné rady!
    Právě si přeju něco k vánocům od Avonu a oriflame , tak možná si objednám nějaký ten olejíček:) Nebo balzám na vlasy
    Jinak máš pěkné vlasy!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Super rady :) Já olejíčky atd.. nepoužívám a mám podle mě dobré vlasy, myslím, že to záleží i na tom, jaký si vybereš šapmón :) Fajn článek a máš super vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Budu muset si něco na ty mé vlasy koupit je to hrůza.Jinak vlasy na fotce taky nevypadají zrovna zdravě.Nikdy jsem nechtěla zastřihávat si konečky,ale poslední 2 roky už to dělám a vlasy mám hustější a zdravější!

    OdpovědětVymazat
  6. užitečný článek, já žádné masky nepoužívám, ani olejíčky... Možná začnu :D a bohužél často nosím culík, protože mám tréninky a to opravdu jinak nejde :D a jestli to jsou tvoje vlasy tak WOW O.o :O

    OdpovědětVymazat
  7. Supr článek:). Hodně poradí. A mě tééž. Já masky ani olejíčky nepoužívám jednou jsem to zkusila a pak už ne (moc práce:D). Ale ňáké rady používám a nebo použiji:). Jinak ty vlasy jsou tvoje? Jesli jo tak závidim :)

    OdpovědětVymazat
  8. wááái to jsou tvoje vlasy?? Nádherný! :))) hodně užitečný článek ;)))

    OdpovědětVymazat
  9. Super článok, vidno že vieš čo píšeš :) Ak sú tie vlasy na obrázku tvoje, máš môj obdiv :O

    OdpovědětVymazat
  10. Supeeeeer rady =) Konečně vím jak pečovat o svoje vlasy aby byly krásné a zdravé. Stejně tento blog je nejlepší pro tyto rady ;) Vždycky tu najdu užitečnou radu kterou vždycky využiju děkuju moc =)*

    OdpovědětVymazat
  11. Páni, ty máš ale dlouhé vlasy ! Máš je krásné ! .-)

    OdpovědětVymazat
  12. máš tak krásné vlasy ! Já je mám asi tak 3x kratší a asi tak 3x zničenější a nekvalitnější.. suepr článek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, dovoluji si tě pozvat na naši první giveaway! :))
    http://cerisefees.blogspot.cz/2012/11/nase-prvni-giveaway_3811.html

    OdpovědětVymazat
  14. super článok, máš krásne vlasy!

    OdpovědětVymazat
  15. krásne máš vlasy!! :)

    http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. tak tohle se mi hodí:). já nemám vlasy nic moc, a přemýšlím, že začnu užívat taky ten B-komplex.

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkné rady. Já mám podobné vlasy jako ty, ale mám je asi tak o 8cm kratší. Už jsem si dlouho nestříhala konečky. Ten Gliss Kur balzám ve spreji mám taky, ale pomalu mi dochází... :D

    OdpovědětVymazat