středa 31. října 2012

Nezapomeň na odlíčení

Jelikož se většina holek líčí a večer se musí zase odlíčit, připravila jsem si takový článek o tom, čím si odličují večer pleť, čím si jí hydratuji apod.


Zeva: Odličovač obličejového make-upu, pleťové mléko, osvěžující pleťová voda, oční gel, pleťový krém
Odličovač obličejového make-upu Oriflame- nejdříve si odlíčím oči a na to požívám tento výrobek z Oriflame, který stojí 199Kč a balení má 100ml. S tímto výrobkem jsem spokojená sice mě někdy oči štípu, ale to jenom občas. Dobře odlíčí řasenku, tužku na oči, fix na oči i stíny.

Čisticí pleťové mléko Laura Colutti- když už si odlíčím oči, odlíčím si také pleť od pudru a korektoru. Na to používám pleťové mléko z drogérie Teta (viděla jsem ho dokonce i v Penny). Koupila jsem si ho z nouze, protože jsem nutně potřebovala pleťové mléko a předchozí mi došlo. Netušila jsem ale, že s ním budu spokojená. Mléko krásně odlíčí korektor, make-up a pudr. Stálo mě asi 80Kč.

Osvěžující pleťová voda Oriflame- poté, co si důkladně vyčistím pleť použiji ještě osvěžující pleťovou vodu, kterou používám také ráno. Pleťová voda doodstraní nečistoty a poslední zbytky make-upu a osvěží. Co mě také potěšilo je to, že pleť nevysušuje a navíc ještě krásně voní. Tuto vodu seženete v Oriflame za 189Kč a balení má 200ml.

Oční gel Oriflame- předposlední výrobek co používám je oční gel s maceškou a vitamínem E. Gel oční okolí hydratuje a chladí. Používám ho i ráno. Gel seženete v Oriflame za 149Kč a balení má 15ml.

Pleťový krém s maceškou Oriflame- a jako poslední výrobek co používám je tento pleťový krém s maceškou a vitamínem E, který pleť hydratuje a nezanechává mastný film. Rychle se vstřebává a dobře se roztírá. Jeho konzistence je normální, jako každý jiný pleťový krém. Seženete ho v Oriflame za 159 a balení má 75ml.

Tak to by bylo moje odlíčení. Někdy si dám večer na oči (a na obličej) plátky okurky, které pleť zklidní, vyživí a osvěží.

8 komentářů:

  1. hezký článek :)
    odlíčení málokdo připisuje velkou váhu,přitom by to tak mělo být

    OdpovědětVymazat
  2. pěkný článek :) já si na důkladném odliceni zakladam, nemohla bych jit např spát neodlicena :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že nejsem jediná, co miluje Oriflame. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mám moc ráda oriflame je to dobrá značka a moc pěkný článek je dobrý! A jinak moc pěkný blog..

    OdpovědětVymazat
  5. Tu fialovou vodičku mám taky. :) Je super. Já se odličuju každý večer a neusnu když nejsem odlíčená :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já se nemaluju, rpotože když se namaluju sama sobě se nelíbim =DDD Tak se mi ani nějak malovat nechce chci zůstat přirozená proto odličování zatím nepotřebuji, ale až se jednou malovat budu tak si určo vzpomenu na tento panaučitelnej článek a zase budu o něco chytřejší díky tvým skvělým radám ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ani jeden produkt jsem zatím nezkoušela, ale máš super systém!:) už dlouho sháním nějaký dobrý oční gel, tak díky za tip:)

    OdpovědětVymazat