úterý 30. října 2012

Recenze: tělové máslo Balea

A máte tady další recenzi a je to opět na výrobek od Baley. Další recenze na výrobky od Baley už asi nebude, protože pak mám jenom jeden šampón na hnědé vlasy a tímto moje kosmetika od Baley končí. Ale dneska jsem si vybrala tělové máslo, které moc nepoužívám.

 
Jak už jsem psala, máslo moc nepoužívám, použila jsem ho 2krát, ale i přesto jsem s ním docela spokojená. Má krásnou kakaovou vůni a koupila jsem ho v DM, ale kolik mě stálo, to už teda nevím. Možná kolem 60-80Kč (více ne). V drogérii ho můžete sehnat také s vůni manga. Balení má 200 ml.
 
 
Jeho konzistence je hustá (asi tak jako máslo), docela dobře se roztírá a brzo se vstřebá. Co mě ale naopak zklamalo je to, že na pokožce zanechává jemný mastný film. Není to nic hrozného a dá se to přežít. Pokožka je po máslu dlouho hydratovaná.Obsahuje také kokos a sojový olej, což dodává pokožce vlhkost a zanechává jí hebkou a jemnou. Tento výrobek je určený pro suchou pokožku.

9 komentářů:

  1. Už si měla nějaké recenze od značky Balea pokud ai dobře vzpomínám.No kakaovou vůni jsem teda ještě nikdy necítila takže určite je zajimavá.Prosím mohla by si dát někdy recenzi na nějakej krém na suchou pokožku,který dodnně hydratuje? Dík

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně toto "máslo" jsem měla, ale ztratilo se mi:(. Chtěla jsem si ho zas koupit, ale bohužel jsem ho nesehnala:(. A hlavně uplně úžasně voní po čokoládě/kakau <3 Uplně úžasně:) A mám potom i hladké ruce. Supr recenze:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nemám nic od Balei spíše od značek jako Oriflame a Nivea atd.. ale jinak moc pěkná barva

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám nic o téhle značky používám spíš Niveu a takové značky. Jinak to musí bejt fajn ale nevím jestli bych tohle používala , nevím k čemu by zrovna mě bylo ale oukej :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá pěkně a musí i příjemně vonět. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jezíísku :D Já mám teď hlad :DD
    Každopádně, vypadá zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  7. Po něm už dlouho pokukuji! Díky za recenzi!:)

    OdpovědětVymazat
  8. jé, máslo s vůní čokolády, to je něco pro mě! :)

    OdpovědětVymazat
  9. oo kakaove maslo, ako to že som ho ešte v dmke nevidela? pooobzeram sa po nom.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat