pondělí 29. října 2012

Ombre nails

Dneska jsem si pro vás připravila článek nebo spíše návod na ombre nehty. Zkoušela jsem si je udělat a myslím, že na první pokud dopadly dobře. Doufám, že na těch fotkách něco uvidíte, protože se fotily docela špatně.  Už jste zkoušely tyto nehty?

1. Nejdříve si nehty odlakuješ od nečistot (a zbytku laku, pokud sis před tím nehty lakovala) a zapluješ do požadované délky.
2. Poté si nehty natřeš podkladovým lakem.
3. Když bude podkladový lak zaschnutý, na houbičku si kápneš 2 laky. Poté obtiskneš na nehty.
4. Jakmile budeš mít hotové všechny nehty, nehty poté přelakuješ průhledným lakem, aby ti výtvor déle vydržel.
 


9 komentářů:

  1. Určitě to vyzkouším :) Je to celkem dobrej nápad ;) Dík za inspiraci ;) Jinak pěknej design ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to vypadá dost zajímavě. :D Jo jde to vidět:)Ale nevím jestli se mi to povede, tak si musím koupit podlakový lak.. (o kterém sem ještě nic neslyšela:D) ale vypadá to pěkně, určitě to vyzkouším:) Dík za tip!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé vypadáto zajimavě no půjdu nakouit
    laky ještě jsem to neudělala :D A zkusím možná pokud budu mít čas

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem o tom přemýšlela jen nikde nemůžu najít tu "houbičku" :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak podle návodu to vypadá celkem lehce a přitom to vypadá tak dobře :) snad se někdy konečně odhodlám a taky si takové nehty udělám :D tobě se moc povedly:)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to moc hezky :) Líbí se mi ty světlounké barvy, co jsi použila.

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle nehty jsem si taky dělala, akorát jsem použila tři barvy, což bylo trochu složitější.. Ty tvoje vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí tyto nehty ale bojím se toho šlo ti to dobře neměla si s tím nějaké problémy? ..já nejsem zrovna zručná tak nwm :D
    http://ilovemyworlddee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Robila som to podobne, ale s troma farbami a vyzeralo to super, škoda že to nevydrží dlhšie... :/
    Sima

    OdpovědětVymazat