neděle 28. října 2012

Recenze: Tělová emulze Balea

A máme tady další recenzi, tentokrát jsem si vybrala opět jeden přípravek od Baley a to tělovou emulzi s fíky a čokoládou. Emulzi jsem si koupila v pátek a zatím jí testuji.

Na první pohled mě zaujal obal a vůně. Voní opravdu krásně a docela sladce a pokožka po něm krásně a dlouho voní. Cítím tam taky nastrouhaný kokos, ale čokoládu skoro vůbec. Krém má poměrně řidší konzistenci a dobře se roztírá. Vsakuje se opravdu rychle (asi za minutu nebo minutu a půl) a nezanechává mastný film. Co mě ale trošku mrzí je to, že pokožku moc nehydratuje. Sice hydratuje, ale není to nic extra. Na suchou pokožku bych ho nevolila, ale pokud máte normální pokožku tak ano. Hodí se třeba jako krém na ruce. Obsahuje také olej na rostlinné bázi, který o pokožku pečuje. Koupila jsem ho v DM asi za 40 korun. Kdybych to tak měla shrnout, emulze mě zaujala svou vůni a obalem a hodí se spíše pro normální pokožku a nebo jako krém na ruce. Ale za tu vůní určitě stojí, ale pospěšte si, protože je to limitovaná edice.

20 komentářů:

  1. vůně a obal za jedna!! :)
    nebudu si ho teď kupovat,protože mám kokosáka,tak až ho dopatlám pokud ještě bude,voní fakt krásně

    OdpovědětVymazat
  2. Tento krém jsem zkusila jednou a pak už jsem si ho kupovala snad pořád,obal a vůně jsou úžasnýý,roztírá se podle mě skvěle,prostě krém :)
    Nejdřív jsem zjistila že je na suché ruce a já such nemám naopak,takže jsem si hio vlastně kupovala,proto,že mi potom voněli ruce :D Ale jinak hezké :)

    OdpovědětVymazat
  3. obal vypadá moc dobře! výrobky od značky Balea moc ráda používám:)

    OdpovědětVymazat
  4. fíí háá.. další tvá skvělá recenze..
    jinak výrobky od Balea miluju ! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku Balea mám moc ráda:-) Jinak tuhle emulzi jsem už prodávat viděla.. A fákt je to supr, bohužel jsem si jí nekoupila, nebyli peníze, a dost lituju.. Všichni doporučujíí:)

    OdpovědětVymazat
  6. Joo k němu jsem v DM čichala :D hezky voní! :) Docela mě lákalo si ho koupit, ale nakonec jsem si koupila něco jiného. :D Ale jsem ráda, že jsem si ho nakonec nekoupila, protože já mám spíš tu sušší pokožku.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrá recenze. BAlea si kupuju pořád jak mycí gely ta takové krémy. Určitě poletím koupit :D

    OdpovědětVymazat
  8. O tohle zrovna dělá giveaway moje kamarádka :D Čichala jsem k tomu a krásně to voní! :D.. Snad vyhraju :D Pak bych to měla doma a bylo by to fáájn! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tuhle emulzi jsem si moc oblíbila :) Včera jsem o ní a o psala článek :) Jestli chceš tak se podívej :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/2012/10/makronky.html

    OdpovědětVymazat
  10. Tuhle tělovou emulzi neznám proto nemůžu posoudit jaká je ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Voní opravdu nádherně, ale tělovou emulzi a mléko teď mám, takže si z téhle řady koupím asi sprcháč, který mi došel.. (takže teď musím používat pánský) :D.

    ZVU TĚ NA SVOU MINI GIVEAWAY!!

    OdpovědětVymazat
  12. Musím sehnat tuto limitku! ovšem u nás ji už nemají:(

    OdpovědětVymazat
  13. Já nemám žádný produkt od Balea .. Ani si ho nekoupím. :DD no možná někdy jo. Ta cena je totiž dost levná. A dle toho jak to voní. Dneska jedem do města, porozhlédnu se tam! :)*

    OdpovědětVymazat
  14. S baleou mám jen špatné zkušenosti. Měla jsem čistící gel a sprchový gel. Po čistícím gelu jsem měla víc pupínků než předtím a po sprchovým gelu jsem měla podrážděnou kůži. Taky bych vsadila u toho produktu na vzhled :DD

    OdpovědětVymazat
  15. Design vypadá skvěle! ale přijde mě že krémy od balei mco intenzivně dlouho voní a po delší době používání mě ta vůbě přestaně voňět:D

    OdpovědětVymazat
  16. Ráda zkouším různé věci od Baley :)
    Jsem nová čtenářka a ráda bych tě pozvala k sobě na blog :)
    http://game-of-shorts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Čichala jsem si k němu v dmku a musím říct, že krásně voní, ostatně jako všechny jejch výrobky. Na tento krém jsem četla už nekolik recenzí a všichni říkají to samé jako ty, a že málo hydratuje. :// Já když mám nějaký tělový krém, tak musím mít pocit, že to není voda, ale opravdu krém. Já mám pokožku sice normální, ale radši si připlatím za něco více hydratujícího. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pekna recenze ;) balea je ve vetsine dobra znacka a levna ;)

    OdpovědětVymazat