sobota 27. října 2012

New in

Jelikož jsem si včera něco koupila, dávám sem teda new in. Nenakoupila jsem si toho teda moc, ale stejně mám z toho radost. Nejvíc se mi líbí ty chlupaté kruhové šály a bílý svetřík.

Téměř celý nákup

Meruňkové tričko z Gate

Obyčejné tričko z Takka

Svetřík z Takka

Huňatá kruhová šála z Gate

Huňatá kruhová šála z Gate

Svetr z C&A
Nový šampon Syoss Oley Intense a tělová emulze od Baley

Lak na nehty Rimmel London

 

16 komentářů:

  1. meruňkovou barvu miluju
    nejvíc se mi líbí ten svetr z C&A :) v tom bude teplounko!

    OdpovědětVymazat
  2. hej ta meruňková barva je hezká jinak moje mamka ma taky tu šalu ale asi ji budu nosit je je fakt huňata máš dobrý vkus :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych strašně takový svetřík fakt ho měly v taku?
    Musím se tam jet podívat.Já mám taky takový
    světřík,ale e trakový styl má knoflíky a je
    modrý.No a ty šály vypadají jako gumičky do vlasů :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty šály jsou skvělí..:)) a taky se mi líbí ten svetřík..:)) Máš moc hezký blog, přidávám se k followers :))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šály vypadají na fotce jako gumičky :D Ale pokud jsou huňaté musí být fajn :)
    To bílé triko je luxusní :) Včera jsem byla v Takku a viděla jsem ho tam, prvně jsem si ho chtěla koupit, ale něják se mi na mě nelíbilo ;)
    Lak má krásnou barvu :) Ale dávám přednost tmavějším odstínům. I když mám v plánu koupit si světle šedý :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty sály se mi strašně moc líbí..:D
    Pořád obdivuju ale tvůj dessing..:D

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně tak,ty šály jsous skvělý :))
    i ten design,ale celkově tvůj blog ...

    OdpovědětVymazat
  8. Super úlovky ;) Svetřík z C&A vypadá úžasně:P

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezký nákup :)
    Zvu tě k shttp://onegirlb.blogspot.cz/obě na blog :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dobře si nakoupila. :) Nejvíce mě zaujal svetr.
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Hezké fotky.. :)) ten lak je asi dobrej co..? :D Je to dobrá značka ;))

    OdpovědětVymazat
  12. ta první šála se mi moc nelíbí ty vzory, jinak lak mám podobný... Svetřík z Takka je krásnej.))ňákej takovej bych chtěla:) Jinak fotky jsou hezké:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty šály jsou boží! :D Asi si je taky půjdu koupit! :D Jinak to syoss moc nemusím. Ničí mi to vlasy.. :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhernýý věci sis koupila =) Možná si taky něco z toho v úterý koupím rpotože půjdu s holkama nakupovat strašně se těšíím =) Ale jestli ti můžu něco doporučit zkus praskací lak ;) Je to fakt nádhernýý, ale počítej stím, že si za něj trošku připlatíš mamka mi ho koupila asi za 90 korun takže dcl drahej, ale myslím, že to stojí za to =)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten svetřík jsem u náš v Takku vubec neviděla! :D Musím ho zase někdy navštívit

    OdpovědětVymazat