pátek 26. října 2012

Random post

A máme tady zase další random fotky. Je jich poměrně dost a některé jsou skoro stejné. Dneska jedu zase na nákupy, tak jestli si něco koupím, můžete se těšit na zítřejší new in :).

Záclona

Kalendář

Zaostřeno na lístek

Strom

svetřík poprvé

Svetřík podruhé

Mašlička

Chtěli by jste návod na ombre nehty?

Některé nude laky

Žena a život poprvé

Žena a život podruhé

čaj

jahodový čaj

Kakao a marlenka

13 komentářů:

  1. fotka stromu, svetřík a barvičky laků nemaj chybu :)
    užij si nakupování

    OdpovědětVymazat
  2. ta 1.fotka se mi strašně líbí :)
    a marlenka vypadá lákavě...spolu s kakaem je to dokonale podzimní :))

    OdpovědětVymazat
  3. ta záclona mě dostala :D ale jinak pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  4. vidno, ktore laky su tvoje najoblubenejsie teraz :)
    Inak nezabudni sa zapojit do mojej uplne prvej giveaway pri 3 vyroci blogu!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky!:) Líbí se mi ta mašlička, laky na nehty a ten dortík:)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotka s názvem strom mě zaujala nejvíc ! Je nádherná ! A ta záclona musí být zajímavá .-)

    OdpovědětVymazat
  7. jo krásně fotíš.. ;) hodně s emi líbí ty fotky světříku, takovej světřík bych chtěla takovej huňatej a potom se mi ještě líbí ten kalendář

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné nejvíce mě zaujala ta poslední a mašle. mám ráda radoms fotky taky občas fotím :)

    OdpovědětVymazat
  9. Když chceš, abych se rozepsala, tak prosím :D
    Nevyjádřím se ke každé fotografii, ale sem tam něco vytáhnu, kde bych co vylepšila ;)

    Kalendář - oči přitahuje červená čára vzadu. Dominantní prvek by měl být naopak vepředu v zaostřeném protoru. Možná by pomohlo převedení do černobílé.
    Zaostřený lístek - neboj se to prohnat nějakými programi a přidej na barvě, vypadá dosti mdle.
    Co naopak působí dobře, jsou ty tři laky, jen nesekej vršky :) Jinak s těmi by se dalo perfektně vyhrát, nafotit třeba zešikma, cokoliv.

    Dále máš některé fotografie rozmazané, což kazí dojem. Zejména u poslední fotografie mne to mrzí, ta mohla být krásná :)


    PS: Návod na ombre nehty mám také v plánu :D

    OdpovědětVymazat
  10. návod na ombré nehty by byl super, chystám se na ně v nejbližší době :).

    OdpovědětVymazat
  11. Moc povedené fotky! :))
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat