čtvrtek 25. října 2012

Recenze: krémy na ruce

A přináším vám další recenzi a to konkrétně krému na ruce. Už je podzim a ruce bývají ještě více vysušené, než v létě. Mám pár oblíbených krému a ukážu vám z nich 2. Jeden je z Marks&Spencer, který jsem kupovala někdy na začátku prázdnin nebo na konci školního roku a druhý je z Oriflamu, který mám už delší dobu.

Krém na ruce Coconut milk Marks&Spencer- tento krém mě zaujal nejdříve svoji vůní. Proto jsem si ho vzala a nečekala jsem od něj žádné velké zázraky. Opak je ale pravdou. Krém nejenom krásně voní po kokosu, ale taky ruce krásně hydratuje. Jeho konzistence je spíše hutná, ale dobře se roztírá a rychle se vsakuje. Krém také obsahuje extrakty z kokosového mléka a vanilky, což ruce a nehty vyživuje. Koupila jsem ho v Marks&Spencer asi za 50Kč, ale nevím, jestli ho ještě seženete.


Strawberry&Cream Hand Cream od Oriflame- a jako druhý krém na ruce tady máme tento jahodový krém od Oriflame. Oproti krému z Marks&Spencer má spíše řidkou konzistenci. Zato se ale dříve vsakuje a lépe roztírá. Ruce jsou po něm dlouho provoněné. Krém se hodí spíše pro normální ruce a ne pro suché. Oproti 1. krému hydratuje o něco méně. Nejsem z něj zklamaná. Koupíte ho u Oriflame za 99Kč.

14 komentářů:

  1. ty se mi umíš trefit do vkusu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kokosové krémy na ruce miuji!
    Jahodový moc nmusém,ale když si
    čtu tu recenzi,líp asi hydratuje
    kokosový.Takže bych se rozhodla ro kokosáč

    OdpovědětVymazat
  3. podle tvých recenzí bych asi dala přednost tomu prvnímu.. Miluju kokosovou vůni a to hlavní co by u mě takto rozhodlo je to, jak dlouho ruce zůstanou hydratované.. a dýl si napsala že u toho prvního, takže má volba je jasná.. :-)
    ale i ten druhý nemusí být špetnej ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé recenze! Já si všechny krémy vybírám s kokosovou příchutí. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná recenze :)
    Hned bych si vzala ten kokosový :) Kokos naprosto zbožňuji.
    Asi si jeden hned poběžím koupit :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné krémy ! :)
    Pěkně píšeš ! :)
    Sleduju tě ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Jů! :D Ten první vypadá dobře.. :D Včera jsem byla v Oriflame a koupila jsem si tužidlo a krém.. Je ale trochu řidší a je spíše na obličej.. :)) Voní po mandlích což je podobné jako kokos.

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju krémy na ruce! Měla jsem kokosový od Balei a byl skvělý.. a na ten jahodový jsem dostala ,,chuť" !! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ten krém od Marks a Spencer jsem taky měla a je opravdu úžasný, ta vůně je dokonalá<3

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Marks a Spencer zni fakt dobre - mam moc rada kokos. Ale nejsem na kremy na ruce, vzdycky mi pripada ze se zbytecne lepim... Tak jedine na noc! :) Ale mozna je na case zkusit novy! :)

    Lots of love,
    Sabina
    Xxx

    SHOP my closet! :)
    Find out how YOU can be featured on my blog!

    OdpovědětVymazat
  11. ten druhý krém jsem jednou měla a byl skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja osobne mám najradšej i tak značku Oriflame,Balea alebo niečo podobné,čo sa takejto kozmetiky týka ;) Nie je moc drahá,je prírodná a ešte aj výborná ! :)

    OdpovědětVymazat
  13. ten kokosový mám taky a je skvělý! vůně kokosu je top!

    OdpovědětVymazat